FACEBOOK TRIPADVISOR
БРОНЮВАННЯ ОНЛАЙН
БРОНЮВАННЯ ОНЛАЙН

Як правильно оцінити якість обслуговування в недорогих готелях?

Якщо подивитися рейтинг того чи іншого готелю на різних маркетплейсах, ви побачите його певну оцінку. Існує ряд критеріїв, за якими й формується рейтинг готелю, тобто якість обслуговування. Давайте розберемо, що це за пункти.

Оцінка якості обслуговування готелю

Якщо готель хоче досягти високої оцінки та підтримувати її на належному рівні, тоді необхідно слідувати таким пунктам:

Перший візит гостей сильно залежить від якості реклами, просування конкретного готелю. Але подальше їх відвідування вже буде обумовлено відповідністю обіцяним послугам (якщо клієнти отримують те, чого очікували).

Якість сервісу — відповідність встановленим стандартам. Саме стандарти вважаються аспектом якості сервісу. Клієнт оцінює обслуговування готелю, спираючись на те, наскільки сильно він був задоволений наданими послугами.

Аспекти, що впливають на рівень сервісу в готелі

Затвердження того, що всі побажання гостя будуть виконані, означає:

  1. Впевненість керівництва готелю в бажаннях клієнта, які подаються гостю у вигляді адаптованого під нього сервісу;
  2. Те, що всім фахівцям необхідно виконувати завдання виключно, спираючись на встановлені для професіоналів правила.

Бронювання номера в недорогому готелі "Rius"

Недорогий готель "Ріус", який розташований у центрі Львова, відповідає всім встановленим стандартам. Тому, якщо ви раптом плануєте поїздку до Львова та не знаєте, як насолодитися усіма пам'ятками та красою цього міста, до ваших послуг пропонується "Rius". Привітний персонал, комфортні умови проживання зроблять ваш відпочинок незабутнім.

Заходьте на офіційний сайт готелю, читайте корисні статті у вкладці "Блог". Для того щоб із легкістю забронювати номер за вигідною ціною, ви можете зробити це в онлайн режимі, скористатися доступними способами з вкладки "Контакти" або зв'язатися за допомогою соціальних мереж (посилання на них також є на сторінці).

Способи оплати: